Zwroty i reklamacje

Dokładamy wszelkich starań aby dostarczyć zamówiony towar zgodnie z tym co zamówił Klient. Po każdym złożonym zamówieniu kontaktujemy się telefonicznie aby ustalić czy zamówione towary są dokładnie takie jakie Klient miał na myśli. Mogą się jednak zdarzyć pomyłki lub wady techniczne produktu.
Wszystkie meble w naszym sklepie są objęte dwuletnią gwarancją.

Aby zareklamować zakupiony produkt, proszę wysłać e-mail na adres shop@officemarket.com.pl
a w nim informacje:

1. Numer zamówienia jeśli zostało złożone przez sklep internetowy albo numer faktury w przypadku zamówienia mailowego lub telefonicznego.

2. Nazwa modelu reklamowanego mebla

3. Opis wady.

4. Dane kontaktowe.

Skontaktujemy się w ciągu 24 godzin w celu rozpatrzenia reklamacji.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl